Vanliga frågor

Vi uppmanar dig att utforska avsnitten nedan för att hitta svar på dina frågor. Om du inte hittar det du letar efter eller har ytterligare frågor, tveka inte att kontakta oss. Vi finns alltid här för att hjälpa dig!

1. Allmänna frågor

Vad är er returpolicy?

Vi strävar efter att du ska vara helt nöjd med ditt köp. Därför accepterar vi returer på alla varor inom 14 dagar efter köpet. För detaljerade instruktioner om returprocessen, vänligen se vår retursida.

Hur kan jag spåra min beställning?

När din beställning har skickats får du ett spårningsnummer via e-post. Detta spårningsnummer låter dig spåra statusen för din beställning på vår webbplats eller transportörens webbplats.

Kan jag avbryta eller ändra min beställning?

Vi förstår att ändringar ibland är nödvändiga. Om du behöver ändra eller avbryta din beställning, vänligen kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt. Vi kommer att göra vårt yttersta för att tillgodose din begäran.

2. Produktfrågor

Vilken storlek ska jag beställa?

För att säkerställa att du beställer rätt storlek har vi en praktisk storlekstabell på produktsidan för varje produkt. Se denna tabell för detaljerad storleksinformation.

Vad är materialet i den här produkten?

Du hittar information om materialet för varje produkt i avsnittet "Produktbeskrivning" på produktsidan. Om du har ytterligare frågor om materialet, tveka inte att kontakta oss.

Hur ska jag ta hand om den här produkten?

Skötselråd för varje produkt finns listade under "Produktbeskrivning" på produktsidan. Det är viktigt att följa dessa skötselråd för att säkerställa produktens långa livslängd.

Kan jag se den här produkten i andra färger?

Om produkten finns i andra färger listas de på produktsidan. Om du inte hittar den färg du letar efter, vänligen kontakta oss så gör vi vårt bästa för att hjälpa dig.

3. Frågor om betalningar

Vilka betalningsmetoder accepterar ni?

Vi erbjuder olika betalningsmetoder, inklusive kreditkort (Visa, MasterCard, American Express), Klarna, PayPal och Apple Pay.

Erbjuder ni även delbetalning?

Ja, vi erbjuder avbetalning för vissa köp via Klarna. För mer information, besök vår webbplats eller kontakta vår kundtjänst.

Är min betalningsinformation säker?

Ja, vi tar säkerheten för våra kunders betalningsinformation på största allvar. Alla transaktioner behandlas säkert och vi använder krypteringsteknik av branschstandard för att skydda din information.

4. Frågor om frakt

Hur lång tid tar det att få min beställning?

Leveranstiden beror på din plats och vilken leveransmetod du väljer. Du hittar detaljerad information om leveranstider i vår leveranspolicy.

Hur mycket kostar frakten?

Fraktkostnaderna varierar beroende på din plats och vilken leveransmetod du väljer. Vi erbjuder fri frakt inom Benelux. För mer information om fraktkostnader, vänligen se vår leveranspolicy.

Erbjuder ni fri frakt?

Ja, vi erbjuder fri frakt på beställningar inom Benelux. Mer information om vår policy för fri frakt finns i vår fraktinformation.

Skickar ni även till postboxadresser?

Ja, vi skickar även till postboxadresser. Var noga med att ange din fullständiga och korrekta leveransadress för att undvika leveransförseningar.

5. Kontaktfrågor

Hur kan jag kontakta kundtjänst?

Du kan kontakta vår kundtjänst genom att skicka ett e-postmeddelande till eller genom att använda chattfunktionen längst ner till höger på varje webbsida.

Vilka är era öppettider?

Vår kundtjänst är tillgänglig måndag till fredag, från 9:00 till 17:00. Vi strävar även efter att svara på frågor utanför dessa öppettider via chatt och e-post.

Hur kan jag ge feedback?

Vi uppskattar din feedback. Du kan skicka ett meddelande till oss via vår kontaktsida på vår webbplats, eller så kan du skicka ett e-postmeddelande till

Vi uppmanar dig att utforska avsnitten nedan för att hitta svar på dina frågor. Om du inte hittar det du letar efter eller har ytterligare frågor, tveka inte att kontakta oss. Vi finns alltid här för att hjälpa dig!

1. Allmänna frågor

Vad är er returpolicy?

Vi strävar efter att du ska vara helt nöjd med ditt köp. Därför accepterar vi returer på alla varor inom 14 dagar efter köpet. För detaljerade instruktioner om returprocessen, vänligen se vår retursida.

Hur kan jag spåra min beställning?

När din beställning har skickats får du ett spårningsnummer via e-post. Detta spårningsnummer låter dig spåra statusen för din beställning på vår webbplats eller transportörens webbplats.

Kan jag avbryta eller ändra min beställning?

Vi förstår att ändringar ibland är nödvändiga. Om du behöver ändra eller avbryta din beställning, vänligen kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt. Vi kommer att göra vårt yttersta för att tillgodose din begäran.

2. Produktfrågor

Vilken storlek ska jag beställa?

För att säkerställa att du beställer rätt storlek har vi en praktisk storlekstabell på produktsidan för varje produkt. Se denna tabell för detaljerad storleksinformation.

Vad är materialet i den här produkten?

Du hittar information om materialet för varje produkt i avsnittet "Produktbeskrivning" på produktsidan. Om du har ytterligare frågor om materialet, tveka inte att kontakta oss.

Hur ska jag ta hand om den här produkten?

Skötselråd för varje produkt finns listade under "Produktbeskrivning" på produktsidan. Det är viktigt att följa dessa skötselråd för att säkerställa produktens långa livslängd.

Kan jag se den här produkten i andra färger?

Om produkten finns i andra färger listas de på produktsidan. Om du inte hittar den färg du letar efter, vänligen kontakta oss så gör vi vårt bästa för att hjälpa dig.

3. Frågor om betalningar

Vilka betalningsmetoder accepterar ni?

Vi erbjuder olika betalningsmetoder, inklusive kreditkort (Visa, MasterCard, American Express), Klarna, PayPal och Apple Pay.

Erbjuder ni även delbetalning?

Ja, vi erbjuder avbetalning för vissa köp via Klarna. För mer information, besök vår webbplats eller kontakta vår kundtjänst.

Är min betalningsinformation säker?

Ja, vi tar säkerheten för våra kunders betalningsinformation på största allvar. Alla transaktioner behandlas säkert och vi använder krypteringsteknik av branschstandard för att skydda din information.

4. Frågor om frakt

Hur lång tid tar det att få min beställning?

Leveranstiden beror på din plats och vilken leveransmetod du väljer. Du hittar detaljerad information om leveranstider i vår leveranspolicy.

Hur mycket kostar frakten?

Fraktkostnaderna varierar beroende på din plats och vilken leveransmetod du väljer. Vi erbjuder fri frakt inom Benelux. För mer information om fraktkostnader, vänligen se vår leveranspolicy.

Erbjuder ni fri frakt?

Ja, vi erbjuder fri frakt på beställningar inom Benelux. Mer information om vår policy för fri frakt finns i vår fraktinformation.

Skickar ni även till postboxadresser?

Ja, vi skickar även till postboxadresser. Var noga med att ange din fullständiga och korrekta leveransadress för att undvika leveransförseningar.

5. Kontaktfrågor

Hur kan jag kontakta kundtjänst?

Du kan kontakta vår kundtjänst genom att skicka ett e-postmeddelande till eller genom att använda chattfunktionen längst ner till höger på varje webbsida.

Vilka är era öppettider?

Vår kundtjänst är tillgänglig måndag till fredag, från 9:00 till 17:00. Vi strävar även efter att svara på frågor utanför dessa öppettider via chatt och e-post.

Hur kan jag ge feedback?

Vi uppskattar din feedback. Du kan skicka ett meddelande till oss via vår kontaktsida på vår webbplats, eller så kan du mejla oss på paretol.webshop@gmail.com .

Har du en fysisk adress?

Vi har för närvarande ingen fysisk butik. Vi samarbetar med ett lager för att hålla våra driftskostnader nere och erbjuda dig de bästa priserna.